Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό για να παραγγείλω;
Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να κάνετε αγορές και να ελέγχετε ως επισκέπτες κάθε φορά.
Ωστόσο, δημιουργώντας ένα λογαριασμό σε εμάς, θα σας επιτρέψει να παραγγείλετε χωρίς να χρειάζεται να εισάγετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίσετε μαζί μας. Μπορείτε να εγγραφείτε αυτήν τη στιγμή ή μπορείτε να ξεκινήσετε την αγορά πρώτα και να δημιουργήσετε το λογαριασμό σας πριν να ελέγξετε τη σελίδα του καλαθιού αγορών.
Πότε θα γίνει η επεξεργασία της παραγγελίας μου;
Όλες οι παραγγελίες που έχουν σχηματιστεί μέχρι το 15:00 θα υποβληθούν σε επεξεργασία εντός 1 εργάσιμες ημέρες, εκτός από τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες. Ο χρόνος που εμφανίζεται βασίζεται στην ώρα Αθήνας (UTC + 3 ώρες).
Πώς να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό;
Κάντε κλικ στο «εγγραφή» ακολουθούμενο από το «MyAccount» και συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία.
Πόσο χρόνο θα πάρει για να λάβω την παραγγελία μου;
Το χρονοδιάγραμμα παράδοσης ταχυμεταφορών είναι περίπου 2-3 εργάσιμες ημέρες για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία. Για όλα τα διεθνή πλοία, ο απαιτούμενος χρόνος εξαρτάται από τους εταίρους μας στις μεταφορές και τους συνεργάτες τους. Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Πώς να παραγγείλετε;
Αγοράστε τα προϊόντα που θέλετε και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών σας. Όταν τελειώσεις, μπορείς να πας στο Ταμείο και να το ελέγξεις. Ελέγξτε και βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές πριν επιβεβαιώσετε τις αγορές και τις πληρωμές σας. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για εδώ.
Πώς μπορώ να εντοπίσω την κατάσταση της παράδοσής μου;
Μόλις αποσταλεί η παραγγελία, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης με τον αριθμό παρακολούθησης. Μπορείτε να ελέγξετε και να παρακολουθήσετε την κατάσταση παράδοσης των παραγγελιών σας με τον τοπικό μας συνεργάτη εμπορευματικών μεταφορών ή απλά να εισαγάγετε τον αριθμό αποστολής στο πλαίσιο που θα δείτε εδώ.
Υπάρχουν προβλήματα στην προσθήκη προϊόντων στο καλάθι μου.
Θα μπορείτε να προσθέτετε προϊόντα όσο είναι διαθέσιμα. Μπορεί να υπάρχει μια περίπτωση όπου το στοιχείο βρίσκεται στο καλάθι αγορών κάποιου άλλου, επομένως η κατάσταση των στοιχείων αντικατοπτρίζεται ως “προσωρινά μη διαθέσιμη”.
Ποια είναι τα έξοδα μεταφοράς;
Το κόστος μεταφοράς υπολογίζεται με βάση το βάρος και τον προορισμό της χώρας. Επιλέξτε το προϊόν σας και τοποθετήστε την παραγγελία σας. Στη σελίδα της αγοράς, καθώς οι χρεώσεις βασίζονται στο βάρος και την τοποθεσία. Μόλις εισαγάγετε τα στοιχεία παράδοσης, θα υπολογίσουμε αυτόματα τις χρεώσεις αποστολής σας με βάση τη διεύθυνσή σας, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε ή να εγγραφείτε. Περισσότερα για το κόστος μεταφοράς παρακαλώ πίσω εδώ.
Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;
Δεχόμαστε πληρωμές μέσω PayPal και όλες τις σημαντικές πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, όπως Mastercard, VISA και American Express. Επίσης, μπορείτε να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση και για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία έχουμε και παράδοση αντικαταβολής μετρητών κατά την παράδοση. Δείτε τις επιλογές πληρωμής εδώ.
Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής μου μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να ανακατευθύνουμε τις παραγγελίες όταν η παραγγελία σας έχει επιβεβαιωθεί. Γι ‘ αυτό φροντίστε να παρέχετε τη σωστή διεύθυνση αποστολής.
‘Ενα προϊόν λείπει στη παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω
Λυπούμαστε για την αποστολή μιας ατελούς εντολής. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εδώ.
Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.
Έχω ένα εκπτωτικό κουπόνι, πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω;
Εισαγάγετε τον κωδικό κουπονιού στο πεδίο “Κωδικός κουπονιού” και κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη” στη σελίδα του καλαθιού αγορών πριν προχωρήσετε σε έλεγχο. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε χειροκίνητα τον κωδικό κουπονιού στην παραγγελία σας αν χάσετε το πάτημα του πλήκτρου κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές πριν επιβεβαιώσετε την αγορά σας.
Έχω λάβει ένα ελαττωματικό αντικείμενο, τι πρέπει να κάνω;
Λυπούμαστε αν λάβατε ένα ελάττωμα από εμάς. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας εδώ με μια φωτογραφία στιγμιότυπου οθόνης του προϊόντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.
Έχω λάβει λάθος προϊόν, τι πρέπει να κάνω;
Λυπούμαστε για την αποστολή ενός εσφαλμένου αντικειμένου. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εδώ και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.
Παρήγγειλα λάθος προϊόν
Παρέχουμε αλλαγές για λάθος παραγγελίες ή κατά λάθος από τους πελάτες μας. Απλά ενημέρωσε την εξυπηρέτηση πελατών μας εδώ.
Τα έξοδα αποστολής πρέπει να καταβάλλονται από τον πελάτη.
Δεν έλαβα την παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας εάν δεν έχετε λάβει το δέμα σας μετά τον χρόνο παράδοσης που μπορείτε να δείτε στη σελίδα αποστολής και θα εξετάσουμε μετά την παραγγελία σας.
Όταν καθυστερήσει η παραγγελία μου, με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω;
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσω της σελίδας “παρακολούθηση της παραγγελίας σας” για να μάθετε γιατί μπορεί να καθυστερήσει. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας από τη σελίδα επικοινωνίας και θα σας βοηθήσουμε περαιτέρω.